دوستي


رازنوشتِ يــــه پسرهــــ

امتحاناي ترم نزديكه منم شديد دارم ميخونم يه رفيق تازه پيدا كردم خييلي دوسش دارم وخيليم دوس داشتنيه

همش دوس دارم باهاش رفاقت كنم وهمش توفكرشم ولي نميدونم چرا اون اصلا از من يادي نميكنه

خيلي عجيبه بعضي وقتا 5 دقيقه بايه نفر دمخور ميشي حس ميكني چند ساله ميشناسيش وخيلي واست مهرميكنه واستون همچين چيزي پيش اومده؟؟ همش دعاميكنم باهاش شيش شم

شمام دعاكنين

من برم بخونم باز ميام باباي



نظرات شما عزیزان:

پسران آفتاب 1
ساعت7:31---2 ارديبهشت 1391
(پسران آفتاب1)
با عرض سلام خدمت تو دوووووسسست عزيزم.تلاشت رو ادامه بده.خوبه عزيزم
i love you
در اين دنيا كه همه بدنبال چشم زيبا هستن تو به دنبال نگاه زيبا باش
موفق باشي عزيز دلم.........از پسران آفتاب 1


کـــــــلبه ای از جنس درد
ساعت12:21---31 فروردين 1391
با موفقیت لینک شدید ممنون از لینک کردنت



با همین اسم کـــــــلبه ای از جنس درد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در سه شنبه 27 فروردين 1391برچسب:دوستي دراتوبوس,,ساعت 13:45 توسط فرزاد| |


Power By: LoxBlog.Com