عوضيد


رازنوشتِ يــــه پسرهــــ

سلام بچه ها خوبين؟؟

منم خوبم مرسي كه ميپرسين

آدرسم عوضيد بياين اونجا:

                                             رازنوشتِ يــــه پسرهــــ(جديد)

                                 http://covert1.blogfa.com



نظرات شما عزیزان:

سيد احمد
ساعت16:48---14 شهريور 1391

توحیــــــــــــــــــــــــ ـــــد
مرجع وبلاگ تخصصی با رویکرد دینی و فرهنگی
منتظر حضورتون هستيم


پارسا
ساعت1:09---1 شهريور 1391
یه شاخه گل داریم اونم تقدیم شما باد به شرط اینه الان اپ کردم باید بیای پسش بدی

سحر
ساعت21:31---15 مرداد 1391


پارسا
ساعت21:50---14 خرداد 1391
مطلبی مهم در مورد وبم و آپ های نکرده در این چند هفته

سلام به بیننده های همیشگی و گاهی وقتی ودم دری و....

با عرض شرمندگی طی مشکلی که واسه وبم اومده و نمیدونم از کجا اومده و مسئولان لوکس بلاک لطف میکنن جواب نمیدن که جای شکایت یا تشکر رو نمیدونم

مدتی هست نمیتونم آپ کنم
الان هم به صورت ویرایش ساده که هیچ پنل خاصی نداره و با 1000 دل هره دارم این مطلب رو مینویسم شاید ثبت بشه این مطلب رو بیان کردم
امید وارم که نارضایتی شما بر طرف بشه
من از طرف خودم و این سرویس دهی کاملا الکی لوکس بلاگ پوزش میطلبم

دوست دار شما
پارسا


tedi
ساعت0:37---13 خرداد 1391
سلام داداش
تدی ام
داداش قرارمون این نبود!!!!!!!!
اون عکسی که گذاشتمو لطف کن پاکش
من بهت اطمینان کردم
مرسی


مهدی
ساعت22:28---8 خرداد 1391

این روزها آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست

که رخت های دلتنگیم را فرصتی برای خشک شدن نیست . . .وبت عالی بود


ناديا
ساعت0:26---28 ارديبهشت 1391
سلام گلم وبلاگت خيلي عااااليه ممنون از اينكه منو لينك كردي بازم بيا و با نظر دادنت خوشحالم كن


پارسا
ساعت14:30---16 ارديبهشت 1391
سلام عزیز!!!!خوبی حالت چطوره!!!!
از اونجایی که نظر همه دوستان و بازدید کننده ها برام مهم هست میخوام نظر شما رو هم بدونم در مورد قالب وبلاگم!!!
چند تا قالب انتخواب کردم و از بین اون قالبا با نظر شما یکی رو میخوام انتخواب کنم پس به لینک زیر بیا و نظرت رو بگو مرسی عزیز

http://alone.boy.mahtarin.com/post.php?p=95


پارسا
ساعت15:53---12 ارديبهشت 1391
اگه خدا بخواد آپم
فقط یه چیزی کمه
اونم حضور شما

منتظرتم عزیز

ادرس جدید مبارک!!!
منم اونجا هم لینک کن.بیا وبم ادرس جدیدت رو بگو الان یادم میره


pepero
ساعت0:30---12 ارديبهشت 1391
دوست داشتی بیا یه سری بزن

ریها
ساعت15:12---6 ارديبهشت 1391
هــــــــــــــی،بیاوبلاگم سری بزن ببین چقدرسوت وکوره وا..
منظرم باس همش بیایــــــــــــــــــــــــــ ــــی


تی ایکس
ساعت14:13---5 ارديبهشت 1391
سلام باز هم فیلترمون کردن آدرس جدیدمون سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در شنبه 2 ارديبهشت 1386برچسب:عوضي,سرويس عوضي,خيلي عوضي هستي,ساعت 6:59 توسط فرزاد| |


Power By: LoxBlog.Com