برگشتم


رازنوشتِ يــــه پسرهــــ

سلام دوست جونيا چطوريد؟

ميگم من دارم برميگردماااا

فقط خيلي سرم شلوغ شده دوره تكميلي برداشتم (عين سربازيه تقريبا فقط يكم ساده تر).... نصف روزو يني 4 ساعت ونيم اونجا ميشينيم سر كلاس درس وگاهيم يه عالمه از قصد تو آفتابا نيگرمون ميدارن فرض كن من كه از آفتاب فراريم چقد سياه بشم دي:

تازه امروز كلي سرخ شدم كه روز سومم هس چطور دووم بيارم 45 روز؟؟خدايا طاقت بده قربونت...انشاله تا آخرش طاقت بيارم شمام دعا كنين واسم كه سخت محتاجم

راستي ميخام انشاله دفترخاطرات كليد بزنم واس خودم فقط مونده كه يه جاي امن واسش پيداكنم ولي خو ميترسم ديگه كمتر بيام تو اين وب فكسني مطلب بذارم ولي سعي ميكنم اي طور نشه...

نميدونم يه شماره هس اين روزا وقت وبيوقت بهم ميزنگه بعد حرف نميزنه اس هم ميدم ج نميده كيه؟؟ هه شما نميدونين دي:

تازه ميخام انشاله صبح زود ساعت 5 برم جاده باغرود بدوم خيلي عالي ميشه دارم يه كتاب ميخونم بهم ميگه بايد به خودم سخت بگيرم كه پيشرفت كنم كلي راه وچاه داده مولفش

هه حالا وقتي خوندمش ميام بهتون ميگم اسمشو

شوخي كردم الان ميگم شايد يه عده برن بخونن واژسشون مفيده اسمش روش علمي تلقين به نفس نويسندشم پل.ث.گوارتز(اگه اشتب نكرده باشم) هست

حتما بخرينش يا بگيرين از كتابخونه بلوغ فكري بهتون ميده در حد لاليگاااا....ماروهم دعا كنين نتيجه گرفتين كه 100 درصد ميگيرين

در ضمن بابا واسم نظر بذارين ديگه وگرنه ميرم همون دفترخاطراتمو ميچسبم(هه شوخيدم نظر باشه نباشه مينويسم اما باشه خهلي بهتره :)  )


خو من برم بخابم ديه فعلن باي



نظرات شما عزیزان:

Ana
ساعت20:34---17 شهريور 1393
وبت عاليه خيلي لذت بردم به منم سر بزن حتما .جبران ميكنم بيا حتما

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در 11 مهر 1391برچسب:دفترخاطات,بلوغ فكري,روش علمي تلقين به نفس,درحد لاليگا,پل ث گوارتز,ساعت 16:14 توسط فرزاد| |


Power By: LoxBlog.Com