مادر؟؟؟


رازنوشتِ يــــه پسرهــــ

 

يكي از دوستام باهام دردودل ميكنه ديگه نميدونم بهش چي راهنمايي بكنم شما بگيين:

خســــــــــــــــــــــــته شدم اي خداااا

اين مامانم خيلي رو اعصايم راه ميره يه چيزيم ميگم ناراحت ميشه

ديگه دارم از ازدواج فراري ميشم ميترسم همه زنا عين اون باشنهمش باجيغ ودادوتندي حرف ميزنه(حرف كه نه دستور ميده) همش غرميزنه ازهمه ناراحته وسرمنم مياد خالي ميكنه ديگه ازش متنفر شدم دارم رواني ميشم هرروز دعوا داريم خيلي زن خشنيه بيچاره بابامم مجبوره تحملش كنه!!!!!!!

زندگي واسم خيلي سخت شده باوجود مادرم

خيلي سخته كه عزيزترين كسات اذيتت كنن ميخام ازينجا برم ازين خونه نكبت

ازطرفي هم بعضي وقتا دلم براش ميسوزه هم خود آزاره هم مردم آْزارهيچ سياستي هم نداره.....


من بهش گفتم هرخانواده اي يه مشكلي داره اما بنظرم كافي نبود!!



نظرات شما عزیزان:

تنهای شیطون
ساعت13:41---20 بهمن 1391
سیلوووووووووووووووم جیگر
دمت گرم در حد اتشفشان
پیش تنهای شیطون بیا جیگملم پشیمون نمیشی
اگه تبادلینکم خواستی فقط یه اشاره کن
توی نظر سنجیمم خوااهش وکنم بشرکتیااااااا


ارمین
ساعت17:17---23 دی 1391
گاهــی باید نباشــی … تا بفهمــی نبودنت واسه کی مهمه … اونوقته که میفهمی بایــد همیشه با کی باشی ….

علی
ساعت17:48---27 آذر 1391
اخ گفتی...............مامان منم همین طوره........خداکمک کنه.....نباید چیزی بگی ها یادت باشه.....شاید این امتحان خداست از ما.........ولی خیلی سخته.......

دنیا
ساعت7:43---30 مهر 1391
نگو فرزاد جان,مادر بزرگترین نعمتیه که خدا بهمون داده.خب اگه سر تو غر نزنه,اگه عصبانیتشو سر تو خالی نکنه سر کی خالی کنه ها؟؟؟چرا انقدر ما ها کم تحملیم داداشی.من خودم بعضی وقتا واسم پیش میاد به مامانم بگم مامانم انقدر غر نزن.بعضی وقتا هم که غر زدنش تموم میشه میگه وااااای چقدر غر زدم.یکم به این فکر کن که نباشه,که اگه نباشه دنیامونم نیست.تو رو خدا سعی کن تحمل کنی
پاسخ:گاهي وقتا تحمل واسه آدما خيلي سخته اونم تو اين جور مواقع.من خودمم تاحالا با اعضاي خونوادم مشكل داشتم خيلي اوضاع سخت ميشه مشغله هاي ذهني دوره نوجووني از يه طرف فشار مياره اعضاي خونوادم از يه طرف.البته اين از خواص اين دوره هست


مهرداد اشک9
ساعت17:43---29 مهر 1391
اونم مادره دیگه...میدونی که هرچقدرم فکر میکنی بده، اما آخرش میفهمی تنها کسی که واقعا واست حاضره جونشو بده مادره!



این رو مطمئن باش!
پاسخ:درسته!


مهرداد اشک9
ساعت17:41---29 مهر 1391
من نمیتونم درکت کنم، چون مادرم خیلی خوش اخلاقه! عوضش من اوشکولم!



نمیدونم فقط امیدوارم که این مشکل با گذر زمان حل شه!
پاسخ:منم اميدوارم مشكلش حل شه


سمانه
ساعت0:03---29 مهر 1391
قرار شد که تو همون وب خاطراتم رو بذارم.متاسفم که ناراحت شدی.

داناک
ساعت20:31---22 مهر 1391
بهش بگو به خدا توکل کنه و مهربونی کنه،هر چقدر بیشتر غر زد و اذیت کرد اون بیشتر خوبی کنه.می دونم سخته ولی باور کن جواب می ده.بعد یه مدت اوضاع عوض میشه.بهش بگو خیلی ها مشکلات خیلی بدت از این رو دارن .
پاسخ:چشم داناك خانوم مرسي كه رو مشكل بقيه حساسي..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



Power By: LoxBlog.Com